|
|
|
Fondo Xulgado de Distrito de Tui
|
|
Expediente de xuízo verbal civil nº 3/1951 |
|
|
1. Área de identificación |
1.1. |
Código de referencia |
ES.AHPPO.36038 |
1.2. |
Título |
Xulgado de Distrito de Tui |
1.3. |
Datas |
1911-1990 |
1.4. |
Nivel de descrición |
Fondo |
1.5. |
Volume e soporte |
442 caixas en soporte papel |
|
|
|
|
|
2.1. |
Nome do produtor |
Xulgado Municipal de Tui Xulgado Comarcal de Tui Xulgado de Distrito de Tui |
2.2. |
Historia institucional/ Recesión biográfica |
A Lei do 5 de agosto de 1907 estableceu que “en cada término municipal habrá un Xulgado municipal constituído por un juez, un fiscal y un secretario”. Pola Lei de bases de 1944 estableceuse unha división entre xulgados municipais, radicados nas capitais de provincia e concellos de máis de 20.000 habitantes, comarcais, radicados en “capitales de comarca”, e de Paz. A Orde do 24 de marzo de 1945 creou, entre outros, o Xulgado Comarcal de Tui, sen competencias sobre ningún xulgado de paz, polo que o seu ámbito de actuación sería o propio termo municipal de Tui ata a conversión, pola Orde do 23 de novembro de 1957, do xulgado comarcal de Tomiño en Xulgado de Paz dependente do Comarcal de Tui. Polo R.d. 2104/1977, este xulgado comarcal pasará a chamarse de Distrito e posteriormente, tras as supresión dos xulgados de distrito pola Orde do 22 de novembro de 1989, constituirase como Xulgado de 1ª Instancia e Instrución nº 2 de Tui. |
2.3. |
Historia arquivística |
Ingresou no Arquivo Histórico Provincial de Pontevedra en abril de 2004, do mesmo xeito có resto da documentación xudicial do partido de Tui. |
2.4. |
Forma de ingreso |
Transferencia |
|
|
|
|
|
3. Área de contido e estrutura |
3.1. |
Alcance e contido |
No eido civil a documentación está formada por xuízos verbais, de cognición e de desafiuzamento e mais actos de conciliación, e no eido penal, de xuízos de faltas. |
3.2. |
Valoración, selección e eliminación |
|
3.3. |
Novos ingresos |
Prevense novas transferencias, en función das dispoñibilidades de espazo do Arquivo Histórico |
3.4. |
Organización |
En proceso de organización e descrición. |
|
|
|
|
|
4. Área de condicións de acceso e utilización |
4.1. |
Condicións de acceso |
Acceso restrinxido de acordo co establecido polo artigo 57.1c), da Lei 16/1985, do 25 de xuño, do patrimonio histórico español |
4.2. |
Condición de reprodución |
Limítase a reprodución dos documentos que se atopen en mal estado de conservación ou non poidan ser obxecto de consulta segundo a normativa de acceso. |
4.3. |
Lingua / escritura(s) dos documentos |
Castelán, manuscrito e mecanografado |
4.4. |
Características físicas e requisitos técnicos |
En xeral, o estado de conservación é bastante bo |
4.5. |
Instrumentos de descrición |
Relación superficial realizada nos locais dos Xulgados antes do seu traslado |
|
|
|
5. Área de documentación asociada |
5.1. |
Existencia e localización dos documentos orixinais |
|
5.2. |
Existencia e localización de copias |
|
5.3. |
Unidades de descrición relacionadas |
Pode atoparse documentación directamente relacionada no fondo do Xulgado de 1ª Instancia e Instrución nº 1 de Tui |
5.4. |
Nota de publicacións |
|
|
|
|
7. Área de control da descrición |
7.1. |
Nota do arquiveiro |
Descrición realizada polo equipo técnico do Arquivo Histórico Provincial de Pontevedra baixo a dirección de Mª. Dolores Barahona Riber. |
7.2. |
Regras ou normas |
ISAD (G), 2ª ed. |
7.3. |
Data da descripción |
Outubro 2004 – febreiro 2005 |
|
|
|
|