Deputación de Pontevedra
Plan agrupado de formación continua para o ano 2009 1º semestre
Xestión da calidade na Admón. Pública. A Distancia
- Obxectivos: O finalizar a formación a través das distintas unidades, o usuario será capaz de: Definir o papel da calidade na institución. Coñecer ós clientes. Realizar un diagnóstico
interno. Definir obxectivos e seleccionar métodos. Elaborar o Plan de Calidade.
Explicar o significado das normas de calidade. Aplicar requisitos da
norma ISO 9001:2000. Localizar información na documentación de calidade. Redactar
un procedemento de calidade. Evaluar o liderazgo, as políticas e estratexias.
Evaluar a xestión de persoal, as alianzas e os recursos. Evaluar a xestión de
procesos. Evaluar os resultados. Calcular a puntuación final. Manexar as metodoloxías
de xestión por compromisos para apoiar o seu propio departamento ou
aquelas unidades que decidan empregar estas ferramentas. Manexar os procesos e
as ferramentas de calidade mais eficaces e contrastadas para resolver de forma
práctica as disfuncións na xestión cotidiá.
- Programa:
- MÓD. 1: PLANIFICACIÓN DA CALIDADE NA ADMÓN. PÚBLICA: Definición
de calidade. Coñecer ós clientes. Diagnóstico interno. Puntos fortes e débiles.
Gráfico de calidade interna. Obxectivos e métodos. Obxectivo de mellora. Método
de mellora. Aseguramento da calidade. Invertir en persoas. Actuar sobre os sistemas
organizativos. Calidade total. Plan de calidade.
- MÓD. 2: CALIDADE NORMALIZADA EN LA ADMÓN. PÚBLICA: Certificación
da calidade. Norma ISO 9001:2000. Normas ISO 9001:2000. Procesos do sistema
de xestión de calidade. Localizar información na documentación de calidade. Manual
de calidade. Procedementos de calidade. Procedementos de calidade. Recomendacións
para elaborar procedementos. Estrutura dun procedemento.
- MÓD. 3: CALIDADE TOTAL. MODELO EFQM NA ADMÓN. PÚBLICA
- MÓD. 4: METODOLOXÍAS PARA XESTIONAR A CALIDADE NA ADMÓN. PÚBLICA
- MÓD. 5: FERRAMENTAS DE CALIDADE NA ADMÓN. PÚBLICA
- Gramaticais: Presente simple, presente continuo. O futuro: will vs. going to. O imperativo. Introdución a verbos modais. Pasado simple, pasado continuo. Artículos, adxectivos
e pronomes. Wh-questions. O xenitivo saxón. Preposicións e adverbios. Nomes
contables e incontables. Palabras nexo.
- Contidos fonéticos: Diferenciación de fonemas vocálicos e ditongos. Consonantes. Expresións útiles en situacións reais. Vocabulario xeral e específico.
- Metodoloxía: Teórico-práctico
- Horas lectivas: 60
- Máximo de alumnos: 15
- Lugar, data e horario: A Distancia
|